Mijn Sellavie

Inloggen

Registreren

Een link om een nieuw wachtwoord in te stellen zal naar je e-mailadres worden verzonden.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze privacybeleid.

FAQ

Met welke bezorgdienst werkt ‘Sellavie’ samen?

Sellavie laat haar pakketen bezorgen via PostNL. Uw pakket wordt verzonden mét track and trace code.
Heeft u vragen over uw pakket? Neem dan contact op met via 06-48243309 of info@sellaviemade.nl

Hoe wordt mijn pakket verpakt?

Onze producten zijn uniek en soms kwetsbaar daarom pakken wij met veel zorg uw pakket in, vaak met beschermende folie en/of papier in een stevige kartonnen doos.

Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd is?

Wij vinden het erg vervelend mocht uw pakket beschadigd aankomen. Dit kan tijdens het verzendproces gebeuren. We gaan direct opzoek naar een passende oplossing, zo kunt u bijvoorbeeld uw geld teruggestort krijgen. Neem contact op via 06-48243309 of via info@sellaviemade.nl

Wat als mijn bestelling niet naar wens is?

Het is natuurlijk erg jammer mocht uw product niet naar wens zijn. We zouden dan graag willen weten waarom dat het geval zou zijn. Neem in dit geval contact met ons op via 06-48243309 of mail naar info@sellaviemade.nl

Compliment of klacht?

Mocht u een compliment hebben? Ontzettend leuk om te horen, we horen dit graag! Spread the word! Laat bijvoorbeeld een recensie achter op Facebook of Google via:

Klacht?

Wij zouden het erg vervelend vinden indien u niet tevreden zou zijn. In dat geval vragen wij u direct contact met ons op te nemen. Wij geloven dat er voor alles een oplossing is en gaan graag met u in gesprek.
Dit kan telefonisch via 06-48243309 of info@sellavie.nl. We helpen u graag.

Staat uw vraag er niet bij? Twijfel niet om even te bellen of te mailen

06-4824409 of info@sellaviemade.nl